soldiership

  • ۰
  • ۰

نهفته

مبارزه با تروریسم

آقای اوباما از کلمه " تروریسم " یا " تروریست " استفاده نکرد تا " افراط گرایان خشن " را انتخاب کند تا گروه‌های شبه‌نظامی تندرو را توصیف کند که حملات به نام اسلام را انجام می‌دهند .

مایک Pompeo ، وزیر امور خارجه در روز پنج شنبه در دانشگاه آمریکایی in itAmr نبیل العربی

آقای Pompeo نقش آقای اوباما در مورد این گروه‌ها را " تهدیدی هولناک " خواند که به گسترش آشوب طلبان دولت اسلامی در سوریه و عراق کمک کرده بود . او اکنون گفت : " آمریکا با واقعیت زشت اسلام‌گرایی تندرو روبرو شده‌است .

" ما سرسختی و شرارت اسلام‌گرایی تندرو را دست‌کم گرفته‌ایم ، یک فشار debauched از ایمان که به دنبال upend هر نوع پرستش یا حاکمیت است ."

دموکراسی و حقوق بشر

آقای اوباما تلاش کرد تا یک خط بین ترویج دموکراسی و حمایت از رهبران مستبد برقرار کند . او بر آزادی بیان، حاکمیت قانون ، حقوق زنان و تحمل مذهبی تاکید کرد :

" هیچ نظام حکومتی نمی‌تواند بر یک کشور به وسیله دیگری تحمیل شود . با این حال این عدم تعهد من نسبت به دولت‌هایی که منعکس‌کننده خواست مردم هستند را کاهش نمی‌دهد .

" هر کشور به روش خودش به این اصل زندگی می‌بخشد و براساس سنن مردم خود به زمین می‌نشیند. آمریکا به این فکر نیست که بداند برای همه بهتر است ، درست همانطور که ما انتظار نداریم که نتیجه انتخابات صلح‌آمیز را انتخاب کنیم ."

آقای Pompeo درباره دموکراسی سخنی به میان نیاورد و از حقوق بشر ذکری به میان نیاورد . او به طور واضح از انتقاد از متحدان مستبد آمریکا ، که به ویژه عربستان‌سعودی بود ، خودداری کرد .

تاریخچه unflattering

رئیس‌جمهور اوباما عراق را " جنگی با انتخاب " خواند ، " نقش آمریکا در سرنگونی دولت ایران دموکراتیک را تایید کرد " و تاکید کرد که استعمار و سیاست جنگ سرد حقوق و فرصت‌های ملت‌های اکثریت مسلمان را انکار کرده‌است .

آقای Pompeo رویکرد مخالف را انتخاب کرد :

او گفت : " آمریکا یک نیروی برای خوب در خاور میانه است . دوره .

" عصر شرم و شرمساری آمریکایی بیش از حد است و سیاست‌هایی هستند که رنج بسیار زیادی تولید می‌کنند ."

استفاده از دین

آقای اوباما به نقل از قرآن ، کتاب مقدس و تلمود ، از عبارت‌های عربی استفاده کرد و به طور کلی مذهب را در سراسر سخنرانی ایراد کرد تا استدلال کند که اسلام ، مانند مسیحیت و یهودیت ، تحمل و عدم خشونت را ترویج می‌دهد :

" همچنین یک قانون وجود دارد که در قلب هر دینی نهفته‌است - که ما با دیگران همان کار را انجام می‌دهیم تا آن‌ها را برای ما انجام دهیم . این حقیقت از ملل و مردم فراتر می‌رود - باوری که جدید نیست ؛ سیاه یا سفید یا قهوه‌ای ؛ این مسیحی یا مسلمان یا یهودی نیست ."

" این یک ایمان به افراد دیگر است و این چیزی است که امروز مرا به اینجا آورده‌است ."

آقای Pompeo ، یک مسیحی پروتستان ، سخنرانی خود را با اشاره‌ای به دین آغاز کرد . وی سپس از آقای اوباما بخاطر چیزی که او را " اشتیاقی برای پرداختن به تنها مسلمانان ، نه ملت‌ها " می‌نامد ، انتقاد کرد که " تنوع غنی خاور میانه و اوراق‌قرضه قدیمی را نادیده گرفت ."

عقب‌نشینی نظامی

یک نقطه روشن از توافق بین آقای Pompeo و آقای اوباما : طرحی برای خروج نیروها . در سال ۲۰۰۹ ، برای آقای اوباما که به معنای تمرکز بر روی عراق و افغانستان و گذار به حمایت از نیروهای محلی بود .

آمریکا دارای یک مسئولیت دوگانه است : کمک به عراق برای ایجاد آینده‌ای بهتر و ترک عراق به عراقی‌ها . من آن را برای مردم عراق روشن کرده‌ام که هیچ پایگاهی را دنبال نمی‌کنیم ، و هیچ ادعایی در مورد قلمرو یا منابع آن‌ها نداریم . حاکمیت عراق متعلق به خودش است ."

" اشتباه نکنید : ما نمی‌خواهیم نیروهایمان را در افغانستان نگه داریم . ما در آنجا هیچ پایگاه نظامی نداریم ."

آقای Pompeo بر اعلامیه رئیس‌جمهور ترامپ تاکید کرد که نیروهای آمریکایی از سوریه عقب‌نشینی خواهند کرد ، جایی که آن‌ها بخشی از ائتلاف مبارزه با دولت اسلامی بوده‌اند . او گفت که اکنون زمان آن رسیده‌است که شرکای دیگر وارد شوند .

" رئیس‌جمهور ترامپ تصمیم گرفته‌است که نیروهای ما را از سوریه به خانه بیاورد .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی