soldiership

  • ۰
  • ۰

سلامتی

ژنرال آلن در یک مصاحبه قبل از اعلام اقای ترامپ گفت : " این کار روند دستگیری مشکلاتی که افغان‌ها متحمل شده‌اند را آغاز خواهد کرد ، چرا که ما این تعداد را نداریم که به درستی آموزش دهیم و آن‌ها را راهنمایی کنیم . "

علاوه بر افزایش نیروها ، چگونگی استقرار آن‌ها یک عامل مهم در این امر است که استراتژی آقای ترامپ موفق خواهد شد.

با فرض این که آقای mattis همه نیروهای اضافی را اعزام کند ، همانطور که انتظار می‌رفت ، ارتش آمریکا قادر خواهد بود که به جای تلاش برای هدایت آن‌ها از مقر دور ، نیروهای افغان را در این میدان انتخاب کند . آن‌ها می‌توانند تلاش خود را برای آموزش نیروهای ویژه انجام دهند و در نتیجه تعداد کماندوهای افغانی را افزایش دهد .

آن‌ها همچنین ایالات‌متحده را قادر به تماس با حملات هوایی و هوایی به نمایندگی از واحدهای افغانستان خواهند کرد و قدرت آتش گرفتن آمریکا را موثرتر می‌سازند .

آقای mattis در ماه ژوئن در حالی که پیشنهاد خود را برای نیروهای اضافی مطرح کرد ، به کنگره گفت : "اینها مردمی هستند که به طور خاص طراحی ، آموزش‌دیده و تجهیز شده و مجهز شده‌اند و به آن‌ها توصیه می‌کنند که چطور تپه را تصرف کنند ، پشتیبانی هوایی و پشتیبانی موشکی را به آن‌ها برسانند " .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

حتی اگر این طرح همچنان طراحی شده‌باشد ، خود ارتش مدعی است که هنوز گام‌های بیشتری لازم است .

دستیابی به دستاوردهای پایدار به توانایی دولت ترامپ برای متقاعد کردن پاکستان برای تعطیل کردن the که طالبان و گروه‌های افراط‌گرا مانند شبکه حقانی از قلمرو آن لذت می‌برند ، بستگی دارد ، هدفی که از هر دو حزب جمهوری‌خواه و جمهوری‌خواه گریخته باشد .

آقای ترامپ گفت : " هیچ شراکت نمی‌تواند زنده بماند و پناه‌گاه ستیزه جویان و تروریست‌هایی که اعضای خدمات ایالات‌متحده و مقامات را هدف قرار می‌دهند ، زنده بماند .

برای آوردن پاکستان به این کشور، مقامات دولت ترامپ در حال بحث در مورد ترکیبی از گام‌ها بوده‌اند . ایالات‌متحده می‌تواند کمک ، تحریم‌ها علیه مقامات پاکستانی را کاهش دهد و احتمالا ً اختیارات ارتش را برای انجام حملات هوایی در کنار مرز پاکستان افزایش دهد .

با این حال ، پاکستان تنها بخشی از این مشکل است . به گفته مقامات آمریکایی ، روس‌ها در حال مذاکره با طالبان بوده‌اند و ممکن است حمایت مادی را تامین کنند . سیاست کرملین ممکن است مانعی بر ضد رشد نفوذ دولت اسلامی در افغانستان ، خروج احتمالی نیروهای آمریکایی و یا صرفا ً یک راه برای زندگی سخت‌تر برای آمریکایی‌ها باشد . انگیزه‌های روسیه هر چه که باشد به چالش‌ها در برخورد با مسکو و افغانستان می‌افزاید .

چیزی که هنوز مشخص نیست این است که آیا استراتژی آقای ترامپ به اندازه کافی طالبان را تحت فشار قرار خواهد داد تا آن‌ها را وادار کند به میز مذاکره بیایند تا برای حل و فصل صلح با مقامات افغان هم‌کاری کنند . نیروی بسیار بزرگ‌تر ۱۰۰۰۰۰ سرباز که رئیس‌جمهور باراک اوباما در افغانستان مستقر کرده‌است ، طالبان را به اندازه کافی کتک نزده است تا یک توافق دیپلماتیک به عمل آید .

اما حتی اگر یک مذاکره موفق ممکن نباشد ، پنتاگون احتمالا ً بحث می‌کند که افزایش تلاش‌های آمریکا در افغانستان و پشتیبانی از مقامات در کابل ، ایالات‌متحده را قادر خواهد ساخت تا سکویی برای اجرای عملیات‌های ضد تروریستی در افغانستان و پاکستان حفظ کند .

آقای ترامپ اغلب درباره اهمیت پیروزی صحبت می‌کند . اما با نزدیک شدن جنگ افغانستان در پایان سال ۱۶ میلادی ، دست از دست دادن هدف قابل‌دستیابی و قابل‌دستیابی نیست .


منابع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی