soldiership

  • ۰
  • ۰

دیدار

استراتژی ترامپ در ماه مه در افغانستان کمک خواهد کرد، اما کم‌تر از " پیروزی Outright " انتظار می‌رود .

نیروهای آمریکایی در این ماه در نزدیکی لاشه اتومبیل خود در محل یک حمله انتحاری طالبان در قندهار افغانستان نگهبانی می‌دادند .

اعتبار

جاوید تنویر / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

نیروهای آمریکایی در نزدیکی لاشه اتومبیل خود در محل حمله انتحاری طالبان در قندهار افغانستان نگهبانی می‌دهند .

نویسنده : مایکل آر . گوردون

۲۱ اوت ۲۰۱۷

استراتژی جدید رئیس‌جمهور ترامپ برای جنگ در افغانستان که دوشنبه‌شب خود را در یک سخنرانی تلویزیونی به نمایش گذاشت ، قصد دارد به شدت به مبارزه علیه تروریسم کمک کند ، مبارزه علیه تروریسم را افزایش داده و تخریب دائمی امنیت را معکوس کند که به بمب‌گذاری ویرانگر در کابل کمک کرده‌است .

فرماندهان سابق ایالات‌متحده و سابق ایالات‌متحده گفتند که این استراتژی که به چندین هزار سرباز دیگر نیاز دارد ، احتمالا ً کمک خواهد کرد . این کار به افسران آمریکایی اجازه می‌دهد تا بیشتر به تشکیلات نیروهای افغان مشاوره دهند ، نیروهای عملیات ویژه افغان را آموزش داده و از قدرت آتش آمریکا تماس بگیرند .

اما حتی آن‌هایی که از استراتژی آقای ترامپ حمایت می‌کنند ، تصمیم خود را به عنوان شروع یک فصل چالش برانگیز دیگر که ممکن است در بهترین حالت ممکن است به نیروهای افغان کمک کند تا در میدان نبرد در چند سال آینده به دست بیاورند ، نه یک راه‌حل سریع برای مشکلاتی که حدود ۱۶ سال است که منطقه را ترک کرده‌اند .

مایکل O از موسسه بروکینگز که حامی فرستادن نیروهای بیشتر به افغانستان بوده‌است ، گفت : " من فکر نمی‌کنم که خیلی‌ها معتقدند که می‌تواند یک پیروزی کامل باشد ، اما اگر ترامپ می‌تواند جنبش را معکوس کند ، او می‌تواند ادعا کند که می‌تواند مدعی حقوق باشد و دست‌کم موفقیت استراتژیک نسبی داشته باشد ."

آقای ترامپ یک اتاق کوچک برای مانور دادن، با توجه به وضعیت روی زمین و حساب دیفرانسیل سیاسی داشت . هیچ ریئس جمهور قصد نداشت به مردمی که خسته از جنگ بودند پیشنهاد کند ، موج سربازان که در سال ۲۰۱۰ به ۱۰۰، ۰۰۰ نفر رسید ، اوج حضور ارتش آمریکا در افغانستان . اما آقای ترامپ همچنین به این نتیجه رسید که بیش‌ترین متخصصان امنیت ملی که خارج از کشور هستند ، یک زمینه پرورش برای تروریست‌هایی که غرب را تهدید می‌کنند ، ایجاد خواهند کرد .

رئیس‌جمهور که برای بازگشت به نبرد آمریکا در خارج از کشور فعالیت می‌کرد ، در استراتژی خود به عنوان گامی ضروری برای معکوس کردن دستاوردهای حاصل از سوی طالبان و مبارزه با تروریسم ، از جمله شاخه در افغانستان از دولت اسلامی ، که به دولت اسلامی شام و شام نیز مشهور است ، تاکید کرد .

آقای ترامپ روز دوشنبه در مقابل حدود ۲، ۰۰۰ عضو خدمات در فورت myer ، واقع در Va ، گفت : " عقب‌نشینی عجولانه ، خلا برای تروریست‌ها ، از جمله دولت اسلامی عراق و شام و القاعده ایجاد خواهد کرد." نزدیک واشنگتن .

اما اینکه آیا میدان نبرد تحت برنامه آقای ترامپ دوام خواهد آورد ، یک سوال باز باقی خواهد ماند . حمایت از این منافع نیاز به هم‌کاری‌های بیشتر از سوی پاکستان دارد که به گروه‌های طالبان و گروه‌های افراط‌گرا اجازه می‌دهد تا پناه‌گاه‌های خود را در قلمرو خود حفظ کنند و تلاش مصمم مقامات افغان در مبارزه با فساد و بهبود حاکمیت .

دولت ترامپ روز دوشنبه با طرح استقرار نیروهای جدید به عنوان بخشی از یک سیاست جدید برای منطقه جنوب آسیا به عنوان بخشی از یک سیاست جدید برای منطقه جنوب آسیا به عنوان بخشی از یک سیاست جدید برای منطقه جنوب آسیا به رسمیت شناخته شد . اما اجرای این استراتژی مستلزم مدیریت دیپلماتیک ماهر از تیمی است که هنوز در مدیریت بحران‌های امنیت ملی هنوز امتحان نشده است .

با این حال فرستادن نیروهای بیشتر به بخش بزرگی از چیزی است که ژنرال‌های نظامی آمریکایی برای کمک به ریشه‌کنی تلفات در افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند . ایالات‌متحده دارای ۸، ۴۰۰ سرباز است که به ماموریت پشتیبانی Resolute برای آموزش و مشاوره به نیروهای افغان اختصاص‌یافته است ، که بسیار کم‌تر از ارتش ۱۳، ۶۰۰ آمریکایی است که ژنرال جان R را بازنشسته می‌کند. آلن ، فرمانده افغانستان از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ ، از دولت اوباما درخواست کرده‌است . ۲، ۰۰۰ نیروی آمریکایی دیگر به هم‌کاری با نیروهای افغان در ماموریت‌های ضد تروریستی اختصاص داده‌اند .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی