soldiership

  • ۰
  • ۰

دلدار

آقای رایان گفت : " ما کاره‌ای زیادی داریم که باید انجام دهیم . ما کاره‌ای زیادی در این زمینه داریم . و من فکر می‌کنم ما کاره‌ای زیادی باید انجام دهیم تا مطمئن شویم این افراد عادی نمی‌شوند ."

او استراتژی جدید رئیس‌جمهور در مورد افغانستان را تحسین کرد .

آقای رایان با برچسب زدن به آنچه که او به عنوان یک دکترین جدید ترامپ عنوان کرد ، گفت : " ما نمی‌توانیم اجازه دهیم دیگر بهشت امن دیگری تحقق یابد .

برای آقای رایان ، این انجمن فرصتی برای ترویج فشار جمهوری خواهان برای تغییر کد مالیاتی قبل از بازگشت کنگره از زنگ تابستانی اش بود . قانون گذاران همچنین با مهلت تعیین‌شده در بودجه فدرال و حد مجاز استقراض این کشور ، که باید با مهلت یا خطر قصور در تعهدات بدهی کشور افزایش یابد ، روبرو خواهند شد.

آقای رایان ، سناتور میچ مک کانل از کنتاکی و مقامات اکثریت و مقامات کاخ سفید گفته‌اند که بازنویسی قانون مالیاتی یک اولویت است .

آقای رایان گفت : " از سال ۱۹۸۶ تا کنون این کار انجام‌نشده است " .

آقای رایان در پاسخ به سوال یک دانش‌آموز در مورد هشدارهای خصمانه آقای ترامپ به کره‌شمالی ، گفت که احساس می‌کند مهم است که رئیس‌جمهور کیم جونگ اون ، رهبر کره‌شمالی را مسئول " لفاظی بی‌ملاحظه " خود نگه دارد .

آقای رایان گفت : "این گزینه‌ها گزینه‌های زیبایی نیستند " و افزود که او تنها نگران آزمایش‌ها موشکی هسته‌ای پیونگ یانگ نیست ، بلکه توانایی بالقوه آن برای فروش این سلاح‌ها است .

Editors

چیزی که فیلم‌ها به من یاد دادند در مورد یک زن بودن

در جبهه Porch ، زندگی سیاه در نمای کامل

چرا مدیر " anchorman " تصمیم گرفت دیک چنی را انتخاب کند

دموکرات‌ها بیش از دو سال است که از آقای رایان انتقاد کرده‌اند بدون اینکه یک سالن شهرداری سنتی را در اختیار عموم قرار دهند . رویداده‌ای او ، از جمله جلسات در چهارم جولای امسال ، اغلب خصوصی هستند و شامل پرسش‌های presubmitted از مردم هستند .

سی ان ان ، شرکت کنندگان در رویداد روز دوشنبه ، در درجه اول از ناحیه آقای رایان و سوالاتی که از آن‌ها پرسیده شد را مورد انتقاد قرار داد .

علی‌رغم ادعاهای مقامات مبنی بر اینکه بسیاری از کانال‌های ارتباطی با طالبان باز هستند ، هیچ نشانه‌ای دال بر این وجود ندارد که جنگ به زودی پایان یابد و شمار تلفات به افزایش خود ادامه دهد .

کنفرانس علمای اسلامی که صلح را در افغانستان خواستار شده بود، به تازگی در اندونزی برگزار شد و انتظار می‌رود که رویدادی بزرگ‌تر به زودی در عربستان‌سعودی برگزار شود .

تنها یک ساعت پیش از انفجار ، روحانیون بیانیه ۲۶ صفحه‌ای را خواندند که آیاتی از قرآن و سخنان پیامبر محمد را برای اعلام خشونت ادامه‌دار در افغانستان به عنوان یک توجیه مذهبی خواندند .

این روحانیون گفتند : " ده‌ها سال است که افغانستان در آتش جنگ می‌سوزد و بویژه در ۱۶ سال گذشته ، جنگ به شدت خونین شده‌است و به هیچ ارزش‌های مذهبی یا ملی احترام نمی‌گذارد ."

در حالی که بیانیه آن‌ها خواستار اقدام دولت شده بود ، عمدتا ً بر طالبان متمرکز بود .

دانش آموزان مدرسه را بعد از their itJim برای نیویورک‌تایمز ، ترک کردند .

آمار دقیق جنگ بر روی محققانی که اسلام را موعظه می‌کنند ، اما نه نوعی که طالبان ترجیح می‌دهند، دشوار است . اگر تعداد خشنی از ایالات مختلف نشانه‌ای باشد ، بسیار عظیم است ، و این ترس را در میان وعاظ ، که می‌دانند کلمات آن‌ها در منبر می‌تواند جان آن‌ها را برای آن‌ها هزینه کند ، پوشانده است .

بنا بر گفته عبیدالله Faizani رئیس شورای علمای استان در استان قندهار ، تنها در ولایت قندهار ، حدود ۳۰۰ واعظ از سال ۲۰۰۴ کشته شده‌اند . عبدالولی ارشد ، رئیس اداره امور مذهبی این استان ، گفت که در بدخشان در سال گذشته ۲۰ تن از مجموع ۱۱۰ سال گذشته کشته شده‌اند . هفته گذشته در ولایت لوگر ، معاون شورای علمای استان در راه بازگشت از نماز صبح به ضرب گلوله از پای درآمد که یکی از گلوله‌ها به لب بالایی‌اش اصابت کرد .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی