soldiership

  • ۰
  • ۰

بهداشتی

رایان Condemns ترامپ هر دو طرف در مورد هر دو طرف اظهار نظر کرد اما باید به آن اشاره کرد.

سخنگوی پل D . رایان در طی یک کنفرانس خبری در کنگره در ماه گذشته .

اعتبار

استفان Crowley / نیویورک‌تایمز

سخنگوی پل D . رایان در طی یک کنفرانس خبری در کنگره گذشته month.Cred کرولی ، نیویورک‌تایمز ، نیویورک‌تایمز

نوشته امیلی Cochrane

۲۱ اوت ۲۰۱۷

واشنگتن - پل D . رایان ، سرزنش رئیس‌جمهور ترامپ از " هر دو طرف " برای خشونت‌های هفته گذشته در Charlottesville را محکوم کرد . اما در طول یک سالن شهرداری در دوشنبه‌شب استدلال کرد که رئیس‌جمهور از آن زمان به بعد آسیبی که به او وارد کرده بود را تعمیر کرده‌است .

آقای رایان ، در یک نشست خبری در هفته گذشته در یک کنفرانس خبری گفت : " این فقط از نظر اخلاقی مبهم نبود ، " آقای رایان ، در سخنرانی رئیس‌جمهور در یک کنفرانس خبری در هفته گذشته ، یکی از چندین نمونه که در آن تنش‌های بر خشونت را تشدید کرد و این اشتباه بود . به همین دلیل است که فکر می‌کنم بسیار مهم است که او از آن زمان آن را پاک‌سازی کرده‌است . فکر می‌کنم مهم بود که او امشب این کار را کرد ."

آقای ترامپ به طور غیر مستقیم به خشونت در Charlottesville در شب دوشنبه در آغاز سخنرانی خود برای راه‌اندازی استراتژی جدید خود برای پریدن بر علیه طالبان و دولت اسلامی در افغانستان اشاره کرد .

رئیس‌جمهور گفت : " اجازه دهید به مردان و زنانی که با نام خود مبارزه می‌کنند قول بدهیم که وقتی از نبرد به خانه باز می‌گردند ، کشوری را پیدا خواهند کرد که پیوندهای مقدس عشق و وفاداری را که ما را به هم پیوند می‌دهد ، تجدید می‌کنند ."

در نیمه راه کشور ، در طی سالن شهر که بعد از آن پخش شد ، آقای رایان به تعدادی از افراد از جمله بحران افیونی شروع کرد تا قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه را لغو کند و گفت و گوه‌ای اخیرش با نماینده استیو اسکالیس از لوییزیانا که اوایل تابستان در یک تمرین بیسبال در کنگره مجروح شده بود. اما این مکالمه بارها به رئیس‌جمهور و تقسیم درون حزب جمهوری‌خواه بازگشته است.

افرادی که در مدار ترامپ قرار دارند ، او را بعد از Charlottesville نجات دادند .

قانونگذاران جمهوریخواه و دیگر رهبران از زمان نظرات خود در مورد تظاهرات ملی گرایان سفید در Charlottesville ، از رئیس‌جمهور ترامپ فاصله گرفته‌اند .

۲۲ اوت ۲۰۱۷

آقای رایان به این مساله اذعان کرد که او دوست دارد رئیس‌جمهور به طور مرتب از تویی‌تر استفاده کند ، اگرچه او قبول کرده‌است که این احتمال بسیار بعید است .

" آیا به نظر من کمی کم‌تر از این در تویی‌تر وجود دارد ؟ وی افزود : " البته من این کار را می‌کنم ، اما فکر نمی‌کنم که تغییر کند . " و سپس تاکید آقای ترامپ را تکرار کرد مبنی بر اینکه او از تویی‌تر برای ارتباط مستقیم با مردم استفاده می‌کند .

آقای رایان یکی از اولین قانونگذاران جمهوری‌خواه بود که خشونت مرگبار در Charlottesville را پس از رویارویی بین گروه‌های ملی گرای سفید و ضد معترضان که منجر به کشته شدن یک زن و زخمی شدن چندین تن دیگر شد را محکوم کردند . اما مانند بسیاری از اعضای حزب او ، آقای رایان در ابتدا از آقای ترامپ برای سرزنش کردن " هر دو طرف " برای خشونت انتقاد نکرد .

در طی دیدار سبک شهرداری ، آقای رایان به مرگ زن ، هدر Heyer ، به عنوان " تروریسم داخلی " اشاره کرد که کف زدن پراکنده را به دست آورد .

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

هنگامی که جیک Tapper ، مجری سی ان ان ، بر بی‌میلی در حزب جمهوری‌خواه اصرار کرد تا اظهارات رئیس‌جمهور را در مورد supremacists سفید محکوم کند، آقای رایان به دنبال تغییر این بحث بود . او گفت که در حالی که او فکر می‌کند رئیس‌جمهور " آشفته " است، " بدون توجه به حزب ، بیش از یک واکنش مورد نیاز بود .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی