soldiership

  • ۰
  • ۰

کشیش

صدمین سالگرد آزمایش " فورت ناکس " در زمان جنگ بسیار ارزشمند است .

نویسنده : اریک زائر جان ناکس , شاعر

گروه جنگ " فورت ناکس " را برای آزمایش‌های مربوط به کشتی فرود در آغاز جنگ جهانی دوم انتخاب می‌کند . آزمایش‌ها در این پست به سرعت بخشیدن به تولید شمش در زمان حمله سیسیل منجر خواهد شد .

پس از آزمایش‌های نظامی در دور و اطراف قلعه ناکس در طی مانورهای نظامی , به این نکته اشاره شد که سربازان به پوشیدن یونیفرم آبی , اهداف آسانی بودند , در حالی که افرادی که در لباس خاکی می‌پوشیدند به راحتی با منظره مخلوط می‌شدند . گزارشی در مورد این یافته‌ها تاکید کرد که " پذیرش این لباس جدید خدماتی یک پیشرفت مهم برای ارتش است و تلفات جنگ واقعی را کاهش خواهد داد . "

توپخانه ضد هوایی و تمرین‌های نیروهای هوایی در ماه مه در فورت ناکس , در ماه مه , از اپراتورهای تلفن همراه و قدیمی , به عنوان " قرمز " به عنوان نیروهای مخالف " قرمز " برای آزمودن اینکه آیا بمب گذاران مدرن می‌توانند از رهگیری آن طفره بروند یا خیر استفاده کنند . این آزمایش‌ها نشان داد که نیاز به نیروهای مبارز برای سفر با بمب گذاران برای محافظت وجود دارد که در طی جنگ جهانی دوم تعداد بیشماری از اعضای تیم بمب‌افکن را نجات خواهد داد .

آزمایشگاه تحقیقات پزشکی ارتش به عنوان بخشی از مطالعه تنش‌های فیزیکی و روانی بر روی سربازان در اجرای وظایف نظامی و نیز آزمایش تجهیزات و تسلیحات , تاسیس شده‌است . این شرکت در سال‌های بعد بسیاری از موارد را برای نیروهای زرهی آزمایش خواهد کرد .

فورت ناکس به عنوان یک مکان آزمایش حیاتی برای تجهیزات نظامی و پرسنل برای بیش از ۲۰ سال خدمت کرده‌است که قدمت آن تا ماه اکتبر ۲۰۰۸ باز می‌گردد .

در آن زمان , ارتش به دنبال تولید یونیفرم ‌های نظامی جدیدی بود که در برابر دماهای گرم و سرد و سختی‌های نبرد ایستادگی می‌کرد . رهبران از این مانور که به ارتش منظم و چندین واحد گارد ملی آمریکا برای آزمایش آن‌ها بر روی سربازان انجام شده‌بود , استفاده کردند .

متیو کشیش , متخصص حفاظت تاریخی در بخش زیست‌محیطی فورت ناکس , گفت : " آن‌ها یونیفرم خاکی را آزمایش می‌کردند . " ان‌ها مشخص کردند که یونیفورم خاکی یونیفرم بسیار خوبی است . "

به گفته کشیش , سال‌های طلایی آزمایش در نتیجه جنگ جهانی دوم مطرح شد .

کشیش گفت : " در جنگ جهانی دوم , توسعه سریع لازم بود . " " همه در یک مسابقه بودند , بنابراین دانشمندان و مهندسان سریع‌تر کار می‌کردند . خیلی چیزها از آن جنگ خارج شد . "

یکنواختی بیشتر .

آزمایشگاه تحقیقات پزشکی زرهی یکی از مکان‌های اصلی برای آزمایش در طول جنگ بود , خصوصا ً برای همه چیز مرتبط با زره , اما سایر مفاهیم نیز مورد آزمایش قرار گرفتند . این آزمایشگاه قرار بود تا سربازان , تجهیزات و تسلیحات را از طریق سخت شرایط آب و هوایی اداره کند تا مشخص کند چه چیزی در مبارزه خواهد بود .

یکی از تکه‌های تجهیزات مورد آزمایش دوباره یونیفرم پوش شده بود .

رئیس گفت : " آن‌ها یونیفرم ‌ها را به طور اساسی در اتاق‌های سرد و گرم خانه تست می‌کردند تا سربازان ما را امن نگه دارند . " " این نمونه دیگری در تاریخ ما بود که در آن آن‌ها یونیفرم و اثربخشی آن‌ها را در شرایط و محیط‌های مختلف آزمایش می‌کردند .

" اجازه دهید همه اینها را در یک اتاق بگذاریم , دما را به پایین بیاندازیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد . "

نه تنها رهبران آزمون‌های دوام لباس را آزمایش می‌کردند , بلکه با الگوهای استتار نیز آزمایش می‌شدند - چیزی که تا سال‌ها بعد کاملا ً بخشی از ارتش نمی‌شد .

کشیش گفت : " ما استادان استتار خود نبودیم که آلمانی‌ها در طی جنگ بودند و آن‌ها در طی جنگ جهانی دوم در اینجا استتار شده بودند , اما در اروپا کاربرد گسترده‌ای مشاهده نشد . "


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی