soldiership

  • ۰
  • ۰

هوار

فورت ناکس از مدیر دبیرستان جدید استقبال می‌کند

نوشته بود :

بخش آمریکایی فعالیت آموزش دفاع کنتاکی , نام لانی گیلمور جونیور است . به عنوان مدیر دبیرستان " فورت ناکس " در " فورت ناکس " , کنتاکی از میانه‌های دسامبر آغاز شد .

بخش آمریکایی فعالیت آموزش دفاع کنتاکی , نام لانی گیلمور جونیور است . به عنوان مدیر دبیرستان قلعه ناکس در قلعه ناکس , کنتاکی از اواسط دسامبر آغاز به کار کرد .

یک رهبر آموزشی در جامعه " فورت ناکس " گفت : " خانم گیلمور ۳۲ یک رهبر آموزشی را به عنوان یک رهبر آموزشی در جامعه قلعه ناکس به ارمغان می‌آورد . " تجربه او به عنوان یک رهبر در آموزش و ارتش برای او یک انتخاب عالی است . "

گیلمور همچنین شغل خود را به عنوان معلم راهنمایی در دبیرستان آغاز کرد . او مهارت‌هایش را به عنوان یک معلم مطالعات اجتماعی پیدا کرده‌است . او مربی معلم , رئیس دپارتمان , هماهنگ‌کننده آزمون و معلم سال است .

علاوه بر این , گیلمور در تیم‌های مختلف بهبود مدارس خدمت کرده‌است . او برنامه‌هایی را آغاز کرد , مانند برنامه آموزشی بعد از مدرسه , کمک به مربی کمک برای پسران آمریکایی آفریقایی و تاسیس آکادمی پل تابستان , برنامه‌ای که به افزایش دانشجویان جدیدالورود در انطباق با مشکلات دبیرستان کمک می‌کند .

او در ناحیه مدرسه هالیفاکس در کارولینای شمالی کار کرده‌است , جایی که او و یک تیم از مربیان در تلاش دولت برای دور زدن منطقه مدرسه‌ای که در آن مدرسه در اولویت قرار دارد , کمک کرده‌اند . در واقع او در دبیرستان دستیار مدیر شد . او در مدارس زیر کار می‌کرد : " کیپ ترس " , دبیرستان و مدرسه راهنمایی در کارولینای شمالی .

کریستی کریستی , رئیس بخش جنوب شرقی منطقه جنوب شرق آمریکا , گفت : " جامعه " فورت ناکس " توقعات بالا , رویت , ارتباط مثبت و درگیری فعال را از سوی گیلمور گیلمور خواهد دید . " او یک مربی اختصاصی است که مشوق , انگیزش و حمایت دیگران است. علاقه او به ایجاد تفاوت در زندگی دانش آموزانش و کارکنان یک اولویت اصلی است . "

گیلمور در فایت ویل در کارولینای شمالی متولد شد و گفت که او چالش‌هایی را که خانواده‌های نظامی با آن مواجه هستند درک می‌کند . او در سپاه تفنگداران دریایی در تاسیسات مختلف , مانند اردوگاه کمپ , کارولینای شمالی ; نصف‌النهار ایستگاه‌های هوایی نیروی دریایی , میسیسیپی , و ایستگاه هوایی نیروی دریایی در کارولینای جنوبی خدمت کرد . او همچنان شعار نیروهای دریایی را در آغوش می‌گیرد که عبارت است از : " همیشه مومن " . "

همراه او از کارولینای شمالی , خانواده او خواهد بود ; همسر سالی دو ساله , سه دخترش و یک مخلوط با نام " مک گری گور " . "

گیلمور گفت که او از این فرصت برای رهبری قلعه ناکس و ایجاد سنت‌ها و موفقیت‌های خود هیجان‌زده است .

" لوئیس فرر " که بعنوان مدیر کل دبیرستان " فورت ناکس " کار کرده‌است , دستیار مدیر خواهد شد .

" من باور نمی‌کنم که به شما بگویم که هرگز نمی‌توانید آن را دوباره بخورید . من به خوردن چیزهایی که شما در بخش‌های کوچک‌تر می‌خواهید , اعتقاد دارم . " من به زندگی بهتر با انتخاب بهتر غذا اعتقاد دارم . می‌توانید از درمان تعطیلات لذت ببرید : فقط به طور متوسط و با طرحی برای سوزاندن کالری . "

اصول بهداشت خوب همیشه همان چیزی هستند که همیشه بوده‌اند , و تمرین‌کردن آن‌ها باعث می‌شود تعطیلات پر از شادی باشد و برای سال نو به شکل بهتری باقی بماند .

بسیار خوب بخورید , تنوع بخورید , مقدار زیادی آب بنوشید , مقدار زیادی آب بنوشید . "


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی