soldiership

  • ۰
  • ۰

زره

این آزمایش چنان موفقیت‌آمیز بود که رهبران با اشتیاق آن‌ها را تایید کردند . تقریبا ً همه مدل‌ها در طول جنگ تولید شدند .

رئیس گفت : " موتورولا همچنین یک رادیو دو طرفه دستی و یا واکی‌تاکی دستی تولید کرد , که برای اثربخشی آن نیز مورد تمجید قرار گرفت , اما امروز هرگز از واکی‌تاکی استفاده نکرد . " چیزی که امروزه به آن بی‌سیم بی‌سیم فکر می‌کنیم مانند واکی‌تاکی است . "

بمب گذاران سنگین .

یک آزمایش مهم دیگر که در قلعه ناکس , قبل از جنگ , رخ داد , شامل سیستم‌های دفاعی ضد هوایی بود . این آزمایش‌ها همچنین در قلعه براگ در کارولینای شمالی رخ داد و هر کدام یک نیروی " دشمن " قرمز را در مقابل یک نیروی آبی‌رنگ نشان دادند . در طی این مانور در قلعه ناکس , یک دختر جوان به نام کلیر لی کوک مسئول این حمله شد .

رئیس گفت : " او سیستم هشدار پدافند هوایی خود را آزمایش می‌کرد . " آن‌ها از بمب گذاران مدرن علیه جنگجویان قدیمی و بسیار کندتر استفاده می‌کردند . "

آنچه رهبران در طول آزمایش‌ها کشف کردند این بود که رهبران قدیمی توانستند قبل از اینکه فرصتی برای تخلیه بار خود داشته باشند , به آسانی از بمب گذاران جلوگیری کنند .

رئیس گفت : " وقتی بمب گذاران رویت شدند , اپراتورهای تلفن از محل خود مطلع شدند و هواپیماها برای رهگیری آن‌ها فرستاده شدند . " رهبران ارتش متوجه شدند که حملات روز به روز احتمالا ً منجر به تلفات بسیاری از خلبانان و خدمه هوایی خواهد شد . "

کشیش خاطر نشان کرد که دیگر تاکتیک مهم زمان جنگ شکل گرفت .

رئیس گفت : " رهبران نتیجه گرفتند که بمب گذاران سنگین برای تکمیل موفقیت‌آمیز ماموریت‌های خود نیازمند اسکورت دوستانه هستند . "

او بعدها فرمانده ببرهای پرواز بود .

در نیروی دریایی .

سپاه هوایی ارتش آزمایشی را در قلعه ناکس به عمل آورد . نیروی دریایی نیز در آغاز جنگ به این کشور پیوست و پایگاه خود را برای آزمایش بر روی عرشه کشتی فرود آورد .

در طول جنگ , نیروی دریایی قصد داشت از زمین lst به مخازن ساحلی استفاده کند , اما رهبران با مشکلاتی مواجه شدند .

" شما در قلعه ناکس , زرهی داشتید و این دو نفر در طول جنگ جهانی دوم موفقیت ما را تسریع بخشیدند . شما باید به آن دو شعبه اعتبار زیادی بدهید . " " علاوه بر زره و نیروی هوایی ارتش , شما نیروی دریایی دارید . "

کشیش توضیح داد که معمولا ً تصور غلط درباره اینکه چرا نیروی دریایی ساختمان lst را در قلعه ناکس ایجاد کرد , که هنوز هم پابرجاست .

" مردم تصور می‌کنند که ساختمان lst برای هدف بارگیری و تخلیه مخازن روی عرشه به خوبی ساخته شده‌است . این کاملا ً درست نیست . " " واقعا ً برای پیدا کردن تهویه برای عرشه خوب ساخته شده‌بود . "

هدف lst در طول حمله سیسیل و بعدا ً در طول تهاجم نرماندی , هجوم بر سر ساحل بود و به سرعت صفحه اول را رها کرد تا تانک‌ها بتوانند به ساحل برسند و فورا ً به میدان جنگ بروند . موتورهای تانک‌ها به دنبال حمله به ساحل بودند که به این معنی بود که دود خطرناک عرشه را پر می‌کند .

" آن‌ها شلنگ‌ها را آزمایش کردند ; شیلنگ را به اگزوز متصل کردند , اما این نامناسب بود . وقتی به ساحل رسیدید , باید از همه این شلنگ‌ها عبور کنید . " از آوریل تا آگوست سال ون , آن‌ها همه این سیستم‌ها را آزمایش کردند و در نهایت به مقدار بسیار زیادی برای حذف تمام اگزوز رسیدند . "

بسیاری از افراد نیروی دریایی را به کمک به موفقیت کلی آمریکا در طول جنگ نسبت می‌دهند . برخی نقاط به ساختمان lst در قلعه ناکس اشاره دارند که برای موفقیت بسیار مهم است .

" تام کالن , که سابقا عضو شورای میراث کنتاکی بود , گفت که ساختمان lst یکی از پنج ساختمان نظامی مهم در کنتاکی است ; و او گفت که بیش از ده سال پیش , " ارتش واقعا ً به پایان جنگ کمک کرد . اگر آن‌ها ساختمان lst را در جای دیگری ساختند , این اهمیت را داشتند , اما اینجا بود .

" قلعه ناکس مکانی شلوغ برای توسعه ارتش بوده‌است . " "


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی