soldiership

  • ۰
  • ۰

دادار

فورت ناکس مجری قانون اجرای قانون : این بزرگ‌ترین مشکلی است که ما در پست خود داریم .

نوشته g . ام .

فورت ناکس با انتشار سرانه استنادها , تاسیسات ارتش را رهبری می‌کند . مقامات می‌گویند بیشتر بلیط‌ها برای نقض سرعت در هر ساعت در بالای محدوده سرعت نوشته شده‌اند .

فورت ناکس , کنتاکی - - اداره خدمات اورژانس اخیرا ً دریافته است که مقامات اجرای قانون " فورت ناکس " سرانه بیشتری نسبت به هر گونه نصب دیگری در ارتش دریافت کرده‌اند .

" کوین " , " فورت ناکس " , مدیر " فورت ناکس " , اظهار داشت : " در حالی که تعداد استنادها منتشر شده به دلیل جمعیت گذرای زیادی است که هر تابستان بر الگوهای ترافیکی در فورت ناکس تاثیر می‌گذارند , اجرای قانون فعال و تمایل به حفظ امنیت مردم پشت اعداد بوده‌است .

این بزرگ‌ترین مشکلی است که در پست داریم . " توقف نکردن در [ علامت توقف و نوره‌ای قرمز ] یک مشکل بزرگ است , اما سرعت بخشیدن به سرعت مشکل نهایی ما است . "

شتا بزده گفت که سرعت به طور معمول بیش از حد است .

مایکل جکسون , معاون رئیس پلیس , گفت : " اکثر بلیط‌های ما برای سرعت بخشیدن به چند مایل در مرز نوشته شده‌اند - - مگر اینکه در یک منطقه آموزشی فاحش باشد . "

بنا به گفته سازمان بهداشت جهانی , این سرعت معمولا ً تاثیر مستقیمی بر سطح خرابی حوادث دارد .

" ساده است : هرچه سریع‌تر بروید , زمان کمتری خواهید داشت . وسیله نقلیه باید به واکنش شما واکنش نشان دهد و آن در کل مکانیک آن قرار می‌گیرد - - آیا ترمزها به درستی نگهداری می‌شوند ? همه اینها عواملی هستند که با سرعت شما ترکیب می‌شوند . " فرمانده پادگان به نیروهای انتظامی دستور داده‌است و ما [ عملکرد ] یک تلاش پیشگیرانه از نواحی مدرسه‌ای برای محافظت از جوانان و ارائه یک محیط امن برای یادگیری و بازی به آن‌ها می‌دهیم . "

خان گفت که برخی رانندگان ممکن است متوجه تغییر در محدودیت‌های سرعت در مناطق مدرسه در طول ساعات حضور کودکان نباشند . با این حال , ایمنی پشت هر تصمیم برای نظارت بر مناطق مدرسه‌ای است .

او گفت : " در طی ساعات مدرسه , سرعت منطقه مدرسه تا ۱۲ مایل در ساعت کاهش خواهد یافت … برای کودکان و والدین [ که می‌آیند و از مدرسه می‌روند . " " خارج از آن ساعت , محدودیت سرعت در حدود ۱۲ مایل در ساعت است .

جانی بکوف گفت : " وقتی ما تماس بگیریم که مردم بیش از حد تند رانندگی می‌کنند یا اینکه والدین از فرزندانشان می‌ترسند زیرا [ رانندگان ] جلوی علایم توقف را می‌گیرند , ما آن را جدی می‌گیریم . "

او گفت که نوشتن بلیط مسابقه نیست , بلکه نتیجه افسران پلیس و غیرنظامی است که کارشان را انجام می‌دهند .

" تخلفات رانندگی منجر به تصادفات رانندگی می‌شوند . او گفت : " همه از یک تصادف رانندگی جان سالم به در نمی‌برند و برخی نیز می‌توانند مشکلات جسمی یا روانی پایدار داشته باشند . " ما از چه کسی مراقبت می‌کنیم و این کار را با پایبندی به قانون انجام می‌دهیم . ما مردم را در فورت ناکس نمی‌خواهیم که نگران رانندگی یا توقف علایم باشند . "

در عوض , دیدن ماموران پلیس نباید باعث نگرانی رانندگان شود .

" افسران پلیس و سربازان مجلس هر روز در حال خدمت به جامعه هستند . آن‌ها در [ هر جوی ] خدمت می‌کنند و [ به ندرت ] تعطیلات و یا تعطیلات طولانی می‌گیرند . " " وقتی ماشین پلیس را می‌بینند , مردم قانون را می‌شکنند , بنابراین حضور ما آن را امن‌تر می‌کند .

" من به [ افسران ] می‌گویم : " اگر شما آنجا نشسته‌اید و هیچ‌کس مشکلی ندارد , این عالی است - - کارتان را انجام داده‌اید . "


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی