soldiership

  • ۰
  • ۰

بهداشت

به گزارش شبکه آب و هوا , کانال آب و هوایی نوشته بود که از سال گذشته, لویی ویل, لوییس ویل, در ایالت کنتاکی , " مازاد بارندگی در سال " را از سال‌های قبل منتشر کرده‌است . در سراسر شرق و غرب میانه , بارش به ترازهای تاریخی تاریخی رسیده‌است .

" آن واقعا ً کار را تحت‌تاثیر قرار داد . ما روزهایی را داشتیم که هیچ‌کس گلف بازی نمی‌کرد . "

خان گفت که آن‌ها برای فصل آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند .

ما مشوق‌های جدیدی برای تقویت پایگاه عضویت خود ارائه می‌دهیم . … ما برنامه عضو جدید طلای خود را راه‌اندازی می‌کنیم و اولین اعضای خانواده [ کی ] یک بسته هدیه با مشوق‌های جدید دریافت می‌کنند . آن‌ها یک هدیه بیش از ۱۰۰ دلار دریافت خواهند کرد و هر یک از اعضا که عضو جدیدی در سازمان ملل متحد به ارمغان می‌آورد یک کارت امتیازی متوازن دریافت خواهد کرد . علاوه بر این , این عضو جدید اولین درس خود را با باشگاه گلف خود برای رایگان دریافت می‌کند و این یک ارزش دیگر است. "

اعضای قدیمی و جدید نیز چیزی جدید در بازگشایی مجدد در ماه مارس تجربه خواهند کرد .

او گفت : " ما طراحی مجدد این مغازه را طراحی می‌کنیم که فضای بیشتری را باز خواهد کرد و ظاهر جدیدی ایجاد خواهد کرد . " ما در حال آوردن تجهیزات و پوشاک جدید هستیم . "

" لیندزی گلف لیندزی " یکی از زمین‌های گلف ایالت کنتاکی است .

من با pga کار کرده‌ام و تمام مسابقات گلف در کنتاکی سفر کرده‌ام . فری گفت : " در خارج از رستوران " لیندزی " (لیندزی گلف ) , زمین گلف لیندزی به راحتی یکی از پنج نفر برتر در ایالت است و بهترین دوره گلف در منطقه است . " " ارزش دارد که امسال بگذرد . با آن در گیت اسکن می‌شوید و مسیر درست است . این را به من بدهید و یک دور گلف با یک گاری مجانی بگیرید .

" اکنون ما به هوای بهتر امیدواریم . "

برای برگزاری دومین سالن شهرداری و به روز رسانی ‌های انتقال

نوشته راشل هاروی

اشتراک در twitter

اشتراک در facebook

اشتراک

در linkedin

اشتراک از طریق ایمیل

۱

نمایش تصویر +

درمانگاه بهداشت ارتش ایرلند , در آماده‌سازی برای حرکت به ساختار جدید , بازنشستگان را به شبکه مراقبت‌های بهداشتی غیرنظامی انتقال داده‌است و به زودی به گروه بعدی از ذینفعان که باید از گزینه‌ها منتقل شوند و کمک در دسترس آن‌ها را مطلع خواهد کرد .

رهبران نظامی , مدیریت سربازان قدیمی , اداره امور سربازان قدیمی و شرکای شبکه منطقه‌ای با بازنشستگان در یک سالن شهرداری صحبت خواهند کرد . این بحث شامل بروز رسانی به تاریخ , و ارائه آموزش مراقبت‌های بهداشتی خواهد بود که در آن متخصصان در مورد نحوه راهبری این شبکه , یافتن یک پزشک و توضیح شباهت‌ها و تفاوت‌های بین فرآیندهای نظامی و غیر نظامی صحبت خواهند کرد . یک سوال و پاسخ به طول خواهد انجامید .

امکانات بهداشتی ارتش , دستورالعمل‌های ساخت کلینیک و عنوان قانون عمومی فقط به اتاق در درمانگاه جدید بهداشتی برای سربازان وظیفه فعال و اعضای خانواده آن‌ها , با توجه به آمادگی نظامی اجازه می‌دهد .

به گفته کوین باس , فرمانده فعالیت اداره پزشکی فورت ناکس , یکی از نیروهای پیش‌برنده در پشت برخی از تغییرات اخیر در زمینه پزشکی ارتش , تمرکز ارتش بر آمادگی نظامی است .

باس گفت : " اندازه درمانگاه به تعداد پرسنل فعال و خانواده‌هایشان بستگی دارد . " " و اگر این نیرو دوباره در آینده رشد کند , طراحی فعلی می‌تواند گسترش یابد - - فضایی در ذخیره وجود دارد تا یک پردیس پزشکی ایجاد شود .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی