soldiership

  • ۰
  • ۰

اداره

وی افزود : " تسهیلات درمانی نظامی می‌توانند بازنشستگان را براساس فضای موجود ببینند و ایرلند سال‌ها است که این کار را کرده‌است . " اما با ساخت یک کلینیک جدید و محدودیت‌های موجود در ساخت آن , ما فضایی برای دیدن بازنشستگان در زمان پایان یافتن آن نداریم . "

با این تغییرات , عدم اطمینان بسیاری وجود دارد و پرسش‌هایی از جانب کسانی که تاثیر خواهد داشت , به همین دلیل است که رهبری خدمتکارانه چندین تالار شهر را طراحی کرده‌است .

او توضیح داد : " ما به افراد ذی‌نفع و پرسنل ما , به روز رسانی منظم درباره تغییرات و پیشرفت ما در انتقال و انتقال , قول دادیم . " و این چیزی است که این تالار شهر درباره به روز رسانی و اطلاعات است . همچنین , در حالی که اولین شهرداری بحث کرد که چگونه خدمات بهداشتی و جمعیت ذی‌نفع به جایی می‌رسد که الان است , این تالار شهر برای آموزش و پاسخ دادن طراحی شده‌است .

" ما می‌خواهیم که ذینفعان ما از شرکای ما بشنوند تا بدانند خدمات ما چه خدماتی ارائه می‌کنند , چه شباهت‌هایی در اصطلاحات نظامی و غیرنظامی وجود دارد , اینکه چگونه می‌توانند خدمات و پزشکان را انتخاب کنند - هر چیزی که به مردم بیشتر در مورد سیستم مراقبت‌های بهداشتی غیرنظامی آموزش دهد . "

وی افزود که استفاده از ارائه دهندگان شبکه یک مفهوم جدید برای پزشکی نظامی نیست , زیرا به طور مثال , به طور منظم سربازان و خانواده‌های خود را برای خدمات به این درمانگاه می‌فرستند .

این گونه بحث‌ها با شرکای شبکه اطلاعاتی به او داده‌اند که قبلا ً نمی‌دانست یا در نظر نگرفته است . برای مثال , هنگام تشکیل یک نسخه برای یک ماده کنترل‌شده در بخش غیر نظامی قوانین و مقرراتی وجود دارد که پزشک باید به آن پایبند باشد . بنابراین نیازمند بررسی منظم پزشکی برای بسیاری از پزشکان غیرنظامی است .

اما افراد ذی‌نفع در حال گذار مجبور به " تنها رفتن " نیستند . " نه تنها شرکای شبکه قادر خواهند بود که روند خود را توضیح دهند و به هر سوالی پاسخ دهند .

تینا بیرچ رئیس بخش مراقبت بهداشتی گفت : " این اداره به عنوان پلی بین ارائه دهندگان مراقبت‌های اولیه شبکه و شبکه برای تسهیل انتقال آسان مراقبت عمل خواهد کرد . "

ب - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - او توضیح داد : " به این ترتیب می‌توانیم از داروها , کار آزمایشگاهی و ارجاع مطمئن شویم . " " چیزهای دیگری که ما می‌توانیم برای کمک به آن‌ها انجام دهیم شامل هماهنگی اولیه قرار دادن اولیه شبکه جدید , ارائه اطلاعات مفید برای گنجاندن اطلاعات مفید , هزینه و مطالبه اطلاعات و کمک به بیماران برای بدست آوردن سوابق پزشکی آن‌ها است. "

با بازدید از این لاین ها, کارکنان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که بیماران به اندازه کافی از داروهای فعلی خود استفاده می‌کنند و قبل از اینکه به شبکه انتقال یابند , قرار ملاقات دکتر برای پی‌گیری درمان را دریافت کنند . هدف از سیهان این است که اطمینان حاصل کنیم که بیماران در طول انتقال به خوبی مراقبت می‌شوند و از شکاف‌ها عبور نمی‌کنند .

هم چنین هر یک بازنشسته که در خدمات نظامی فعال خدمت کرده‌است ممکن است واجد منافع بهداشتی و درمانی باشد . این کارکنان می‌توانند به بازنشستگان کمک کنند تا با افراد محلی تماس بگیرند و فرآیند تعیین صلاحیت را آغاز کنند . اگر va نماینده یک سرباز واجد شرایط برای مزایا و ثبت‌نام باشد , کارکنان می‌توانند به ارائه منابع برای تکمیل فرآیند کمک کنند .

این تیم گفت که این تیم در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که همه شرکت کنندگان تالار شهر برای موفقیت آماده شده‌اند . او گفت حتی سربازانی که هنوز بازنشسته نشده اند می‌توانند از سالن‌های شهر بیاموزند .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی